Digitale zorg

Met digitale zorg bedoelen we alle websites en apps die we in het ziekenhuis gebruiken om de zorg beter en makkelijker te maken, zoals:

  • Websites en apps waarmee je makkelijker met ons in contact kunt komen en wij met jou.
  • Websites en apps waarmee je (medische) informatie van ons kunt ontvangen of met ons kunt delen.

Bij het Anna ziekenhuis werken we bijvoorbeeld met het digitale zorgportaal mijnAnna, de BeterDichtbij app en de Patient Journey App.

Digitale Zorg Anna Ziekenhuis mijnAnna

mijnAnna

Meer informatie over mijnAnna vind je op deze pagina.
Download de mijnAnna app via de App store of Play Store.

Digitale Zorg Anna Ziekenhuis BeterDichtbij

BeterDichtbij

Meer informatie over BeterDichtbij vind je op deze pagina.
Download de BeterDichtbij app via de App store of Play Store.

Digitale zorg Anna Ziekenhuis Patient Journey App

Patient Journey App

In de Patient Journey App is informatie over diverse behandelingen te vinden. Via de app krijg je stap voor stap belangrijke informatie over onder andere het onderzoek, de operatie, revalidatie en nazorg. Download de app Patient Journey via de App store of Play Store voor praktische informatie en handige video’s. Zoek vervolgens naar 'Anna Ziekenhuis' en selecteer de gewenste behandeling.

Helpdesk Digitale Zorg: voor al je niet-medische vragen over digitale zorg

De helpdesk weet precies hoe de digitale zorg bij het Anna werkt. En ze helpen je graag. Je kunt bellen, chatten of e-mailen. Ook kun je handige informatie vinden op hun website.

Je kunt contact opnemen via:

De Helpdesk Digitale Zorg weet alles over:

  • mijnAnna
  • BeterDichtbij
  • Patient Journey App
  • Luscii (thuismetingen)
  • Online vragenlijsten (PROMS)
  • PGO (persoonlijke gezondheidsomgeving)
  • Hoe je de website kunt laten voorlezen en vertalen

De helpdesk kan geen persoonlijke of medische gegevens zien

De Helpdesk Digitale Zorg kan geen vragen over je persoonlijke en medische gegevens beantwoorden. Die vragen kun je stellen bij de polikliniek.