Afspraakformulier werkte 10 december niet: maak, verzet of zeg je afspraak opnieuw af
Op 10 december hadden we een probleem met het afspraakformulier op onze website. Formulieren die zijn ingevuld zijn niet bij ons aangekomen. Dit betekent dat afspraken niet zijn verzet, geannuleerd of gemaakt, ook al leek het alsof het formulier was verzonden.
Het probleem is inmiddels opgelost. Je kunt het formulier nu weer gebruiken.
Heb je gisteren een formulier ingevuld?
Dan is dit niet bij ons binnengekomen. We vragen je om je afspraak opnieuw te maken, verzetten of annuleren. Dit kun je doen:
- Afspraak maken: Je kunt het formulier opnieuw invullen of bellen.
- Afspraak verzetten:
- Bel de afdeling, als je afspraak binnen 2 werkdagen plaatsvindt.
- Gebruik het formulier, als je afspraak later dan 2 werkdagen plaatsvindt.
- Afspraak afzeggen:
- Bel de afdeling, als je afspraak binnen 2 werkdagen plaatsvindt.
- Gebruik het formulier, als je afspraak later dan 2 werkdagen plaatsvindt.
We vinden het vervelend dat dit probleem is ontstaan en dat je mogelijk dacht dat je formulier goed was verzonden. Bedankt voor je begrip!